We moeten allemaal met onze klanten communiceren. We zijn trouwens allemaal klanten van elkaar! Hoe kunnen we dagelijks rekening houden met de behoeften van de andere en daar naar handelen?
Doelstelling
Dankzij deze opleidingsdag zal u ontdekken hoe uw communicatie aan te passen om op die manier een constructieve en respectvolle relatie met uw gesprekspartners te creëren. Cases begeleiden u naar oplossingen die aangepast zijn aan uw behoeften en vooral die van uw klant.
Programma
De verwachtingen van uw klant & wat hij zeker niet wil
Efficiënte communicatie met uw klant
De eerste indruk
De overtuigingen (zelfbeperkend)
Luistertechnieken & valstrikken
Empathie: ‘wat’ en ‘waarom’ is het belangrijk & valkuilen
Hoe omgaan met moeilijke situaties
Uw actieplan
Praktisch
Doelgroep
Iedereen die regelmatig in contact staat met klanten, leveranciers, medewerkers, enz.
Duur van de opleiding
8 uren.
Wenst u deze opleiding te organiseren voor de medewerkers van uw bedrijf? Wilt u graag een offerte?