Klantgericht handelen

 

We moeten allemaal met onze klanten communiceren. We zijn trouwens allemaal klanten van elkaar! Hoe kunnen we dagelijks rekening houden met de behoeften van de andere en daar naar handelen?

Doelstelling

Dankzij deze opleidingsdag zal u ontdekken hoe uw communicatie aan te passen om op die manier een constructieve en respectvolle relatie met uw gesprekspartners te creëren. Cases begeleiden u naar oplossingen die aangepast zijn aan uw behoeften en vooral die van uw klant.

Programma

  • De verwachtingen van uw klant & wat hij zeker niet wil
  • Efficiënte communicatie met uw klant
  • De eerste indruk
  • De overtuigingen (zelfbeperkend)
  • Luistertechnieken & valstrikken
  • Empathie: ‘wat’ en ‘waarom’ is het belangrijk & valkuilen
  • Hoe omgaan met moeilijke situaties
  • Uw actieplan

Praktisch

Doelgroep

Iedereen die regelmatig in contact staat met klanten, leveranciers, medewerkers, enz.

Duur van de opleiding

8 uren.

Wenst u deze opleiding te organiseren voor de medewerkers van uw bedrijf? Wilt u graag een offerte?
Klik op de knop hiernaast en neem nu contact op.

Deze opleiding maakt momenteel geen deel uit van ons open aanbod. Wij organiseren deze training graag op maat voor u. Aarzel niet contact op te nemen!